Vraag en antwoord: Wat had je graag goed willen kunnen?

Gepubliceerd op 23 juni 2026 om 09:50
Vrouw die taarten versiert.

Een van de dingen die ik graag goed had willen kunnen, is taarten versieren zonder dat het er iets misgaat. Helaas zal me dat nooit lukken, of het moet puur geluk zijn, maar anders zal het me nooit goed lukken dankzij mijn ongewenste vriendin Estre (essentiële tremor). Ik vind het heel mooi om te zien hoe veel mensen taarten tot echte kunstwerken verheven. Ik ben allang blij als er ook maar één lijntje of krul perfect is, dat lukt me echt niet, maar het is nu eenmaal wat het is. Ik heb daar allang vrede mee, maar taarten mooi versieren, in de mooiste vormen kunnen maken, zoals bijvoorbeeld in Is it Cake?, dat je niet kunt zien of het een echt voorwerp is of een taart, ja, dat had ik echt graag goed willen kunnen.

Voor degenen die het programma Is it cake? ook willen kijken, je kunt die bekijken op Netflix. Het is een humorvol programma en de taarten zijn echte kunstwerken. Het is mooi om te zien hoe de taarten gemaakt worden, wat voor moeite ervoor wordt gedaan en om het uiteindelijke resultaat te zien. Ook doe je vanaf je bank mee met de echte taart te vinden. Ik kan je zeggen dat het niet makkelijk is. Ik zat er vaak naast.

 

Wat had jij graag goed willen kunnen?

Rating: 0 sterren
0 stemmen

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.