Ik ben verslaafd aan boeken lezen. Een dag niet gelezen, is een dag niet geleefd. Alle boekenwurmen zullen dat met me eens zijn. Persoonlijk zie ik dat als een gezonde verslaving, want je doet er niemand kwaad mee en valt er niemand mee lastig. Hooguit kun je wat geïrriteerd reageren als iemand je stoort terwijl je net bijvoorbeeld een spannend stukje in een boek zit te lezen, maar voor de rest hebben de mensen geen last van je. 😉
Ben jij aan iets verslaafd?
Reactie plaatsen
Reacties