Vraag en antwoord: In welke kleren voel je je het lekkerst?

Gepubliceerd op 28 juni 2026 om 09:44
Vrouw in rode overhemdjurk.

Eigenlijk heb ik geen kleding meer in mijn kledingkast die ik niet lekker vind zitten. Ik koop al jaren alleen maar kleding die ik lekker vind zitten en mooi vind. Zit het een kledingstuk niet lekker bij het passen in de winkel, dan koop ik het niet, ook al is die nog zo mooi. Als ik dan toch moet kiezen, dan is mijn rode overhemdjurk van viscose op dit moment een favoriet, omdat hij met dit soort dagen lekker luchtig is en lekker zit. 

 

In welke kleren voel jij het lekkerst?

Rating: 0 sterren
0 stemmen

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.