Ik eet omdat ik trek heb en je moet ook geregeld eten om in leven te blijven, maar soms heb ik ook zin iets lekkers, zoals aardbeien, chocola, enz. Dan heb ik gewoon lekkere trek.
Met welke reden eet jij?
Ik eet omdat ik trek heb en je moet ook geregeld eten om in leven te blijven, maar soms heb ik ook zin iets lekkers, zoals aardbeien, chocola, enz. Dan heb ik gewoon lekkere trek.
Met welke reden eet jij?
Reactie plaatsen
Reacties